Spray do lakieru Avon

1

Dziś recenzja sprayu przyspieszającego wysychanie lakieru do paznokci. To moje ostatnie kosmetyczne odkrycie. Do tej pory sceptycznie podchodziłam do tego typu wynalazków. Dopóki sama nie przetestowałam „przyspieszacza” z Avonu. Spray kupiłam w promocji za około 10 zł. Jest naprawdę rewelacyjny. Wystarczy pomalować paznokcie ulubionym lakierem, a następnie spryskać każdy paznokieć z osobna. Lakier utwardza się po około 30 sekundach. Dodatkowo przyspieszać nie powoduje wysuszenia skórek, a wręcz przeciwnie natłuszcza je. Preparat jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które cierpią na chroniczny brak czasu lub tak jak ja malują paznokcie tuż przed zaśnięciem, a rano budzą się z odciśniętą pościelą na paznokciach.

2                                    3

Skomentuj

